REGULAMIN KONFERENCJI ENIGMA TECHTALKS 2024
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników Konferencji Enigma TechTalks 2024 dalej zwany jest Regulaminem.
- Organizatorem Konferencji jest firma ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydz. Gospodarczy, KRS 0000160395, NIP: 526-10-29-614, REGON 011149535, Kapitał zakładowy i wpłacony 30 797 500 zł., zwana w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
- Konferencja, odbywa się w terminie, miejscu oraz formie wskazanej przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany właściwości Konferencji, wskazanych w zdaniu pierwszym, do dnia rozpoczęcia Konferencji.
- Uczestnikami Konferencji mogą być osoby, które dokonały rejestracji na Konferencję poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie enigmatechtalks.pl, a następnie otrzymały w formie elektronicznej potwierdzenie przyjęcia rezerwacji przez Organizatora, w dalszej części Regulaminu zwani są Uczestnikami.
- W ramach Konferencji mogą odbywać się sesje naukowo-dydaktyczne, edukacyjne oraz wystawa przedsiębiorstw branż IT.
- Osoba zainteresowana udziałem w Konferencji w celu wzięcia w niej udziału ma obowiązek dokonania rejestracji na stronie enigmatechtalks.pl.
- Warunkami uczestnictwa w Konferencji są:
- Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Serwisie Internetowym Konferencji oraz otrzymanie potwierdzenia przyjęcia drogą elektroniczną przyjęcia zgłoszenia przez Organizatora.
- Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem Serwisu Internetowego Konferencji upływa w dniu wskazanym przez Organizatora lub po wyczerpaniu dostępnych miejsce. Liczba miejsc na Konferencji Enigma TechTalks 2024 jest ograniczona.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji.
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Uczestnictwo w Konferencji jest bezpłatne.
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji w terminie 14 dni od daty rezerwacji uczestnictwa nie później jednak niż do dnia rozpoczęcia Konferencji. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej na adres mailowy: marketing@enigma.com.pl
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora lub drogą mailową na adres e-mail: biuro@enigma.com.pl
- Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Administrator posiada Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres: iod@enigma.com.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane na podstawie oraz w celu:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy dotyczącej Uczestnictwa w Konferencji zawartej między Organizatorem a Uczestnikiem,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą przetwarzane w celu wypełnienia prawnych obowiązków związanych z organizacją Konferencji, w tym: udzielania odpowiedzi na reklamacje, realizowania obowiązków prawnych przed urzędami państwa,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą one przetwarzane w realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, tj. w celu wykonywania marketingu produktów i usług Administratora oraz w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń.a w przypadku udzielenia odrębnej zgody:
- na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1907), (dalej: Prawo telekomunikacyjne) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora prowadzonego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących lub
- na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017, poz. 1219), (dalej: Ustawa) w celu przesyłania informacji handlowej dotyczącej Administratora drogą elektroniczną.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych: dane wskazane w formularzu rejestracyjnym.
- Przewidywani odbiorcy danych: podmioty, przy udziale których Organizator organizuje Konferencję (np. Hotel Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym), podmioty, którym Organizator udostępnia dane osobowe w celach marketingowych.
- Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres uzależniony od celu, w którym zostały zebrane oraz podstawy prawnej przetwarzania, tj.:
- wykonanie zawartej umowy – do momentu wykonania zawartej umowy,
- wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – do momentu wypełnienia przez Administratora tych obowiązków prawnych,
- realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora – do momentu wniesienia przez Uczestnika sprzeciwu,
- odrębnie wyrażona zgoda – do momentu cofnięcia zgody.
- Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnik posiada prawo do wniesienia – w dowolnym momencie – sprzeciwu uzasadnionego jego szczególną sytuacją wobec przetwarzania danych osobowych Uczestnika w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, a w przypadku gdy w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administrator przetwarza dane osobowe Uczestnika w celu marketingu bezpośredniego – prawo do wniesienia sprzeciwu. W przypadku uwzględnienia przez Administratora uzasadnionego sprzeciwu albo wniesienia sprzeciwu Uczestnika dane osobowe nie będą dalej przetwarzane.
- W przypadku udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnik ma prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, co będzie skutkowało zaprzestaniem ich przetwarzania przez Administratora, przy czym cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W celu skorzystania z przysługujących Uczestnikowi praw, należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych Administratora, korzystając ze wskazanych powyżej danych.
- Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub innego powołanego w jego miejsce organu, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Uczestnika narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia i wykonania z Administratorem umowy Uczestnictwa w Konferencji, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości zawarcia i wykonania ww. umowy.
- Administrator jako podmiot zobowiązany do przetwarzania danych osobowych w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi przepisami dodatkowo informuje, iż posiada Politykę prywatności, z którą można zapoznać się na stronie https://www.enigma.com.pl/polityka-prywatnosci/.
- W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn zależnych wyłącznie od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym Uczestników.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
- Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji. Przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez Uczestnika.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.